CONTABILITATE COMPLETĂ

SERVICII

Suntem apropiați de clienții nostri și ne dorim să le cunoaștem în totalitate afacerea, pentru a identifica astfel problemele, în vederea maximizării performanțelor companieI.

Înființare firmă

Infiintare SRL | Inf\ iintare SRL-D

Infiintare PFA/PFI Autorizarea la terti*

* In cazul procedurii de infiintare firma, operatiunea de autorizare activitate la terti reprezinta procedura juridica efectuata la Registrul Comertului in vederea autorizarii activitatii unei firme care indeplinesc macar una din urmatoarele conditii:

  • nu are punct de lucru
  • nu desfasoara activitate la sediul social
  • activitatea va avea loc pe teren sau la sediul clientilor (ec.: constructii, transport, etc.)

Resurse umane

1. Intocmirea dosarului de personal

2. Inregistrarea contractului de munca in Revisal si transmiterea online catre ITM

3. Intocmirea statului de salarii

4. Consultanta

5. Intocmirea de adeverinte, acte aditionale si alte documente prevazute de Codul Muncii

Contabilitate firmă

Tarifele sunt orientative urmand ca in cadrul negocierii, in functie de domeniul de activitate, numarul de salariati existenti in firma, numar puncte de lucru, sa se stabileasca onorariul final. Onorariul este influentat de:

  • Cifra de afaceri
  • Rulaj lunar
  • Volum de acte
  • Numarul de angajati
  • Caracteristicile vectorului fiscal
  • Numar puncte de lucru
  • Domeniul de activitate

1. Inregistrarea contabila cronologica si sistematica a documentelor contabile

2. Introducerea si prelucrarea datelor (solduri initiale, rulaje, solduri parteneri si clienti, situatii datorii) intr-un soft de contabilitate performant

3. Pastrarea evidentei mijloacelor fixe

4. Calculul amortizarii

5. Pastrarea in evidenta contabila a conturilor de trezorerie (banci, casa, avans trezorerie)

6. Intocmirea lunara a balantei de verificare, a registrului jurnal si a altor situatii contabile prevazute de legislatia in vigoare, cu sprijinul unui expert contabil

7. Calculul, intocmirea si depunerea decontului de taxa pe valoarea adaugata aferent perioadei fiscal (lunar/trimestrial)

8. Calculul, intocmirea si depunerea declaratiilor privind impozitele cu retinere la sursa, cu ajutorul unui expert contabil

9. Intocmirea situatiilor financiare semestriale si anuale (bilant, cont de profit si piedere, situatia fluxurilor de trezorerie, situatia modificarii capitalurilor proprii, note explicative, etc.), in conformitate cu legislatia in vigoare si depunerea acestora la organele competente

10. Pregatirea documentelor pentru inventarierea si evaluarea patrimoniului la 31 decembrie, conform legislatiei in vigoare, cu sprijinul unui expert contabil

11. Consultanta privind legislatia financiar-contabila legata de obiectul de activitate

12. Asistarea si reprezentarea, de catre un specialist contabil, in fata organelor de control fiscal

Servicii diverse

Obtinere certificate constatoare de la ORC

Obtinere furnizare informatii de la ORC

Obtinere copii din arhiva ORC

Obtinere extras de carte funciara pentru informare de la OCPI

Intocmire contracte si diverse documente: pretul se stabiliste in functie de tipul contractului

Mentiuni

Schimbare denumire

Schimbare activitate principala cod CAEN

Schimbare sediu social

Infiintare/radiere sediu secundar

Numire/Revocare administrator

Autorizare obiecte de activitate existente in actul constitutiv

Adaugare/Eliminare obiecte de activitate in/din actul constitutiv

Cesiune de parti sociale

Majorare/micsorare capital social

Suspendare/Reluare activitate

Prelungire sediu social/secundar

Dizolvare/Lichidare/Radiere SRL/ SRL-D

Inmatriculare/Modificare/Radiere PFA, II, IF

bedoctor-icon-pin

Conta-Expert SRL

Ca experți contabili, acționăm pentru o gamă largă de clienți, din multe domenii de activitate, având la bază cunoștiințele necesare contabile, fiscale și manageriale.
Strada Crișul Repede, numărul 62, Oraș Bragadiru, Județ Ilfov

Telefon: 0723.214.216